Poslední recenze (39)
Sex/Život (2021) (seriál)
Seriálu jsem se dlouho vyhýbala, protože je prý pro nadržený maminy.. :D Nakonec to bylo koukatelný, jednu hvězdu bych strhla za finální pointu. Mamina si měla dřív rozmyslet, zda chce být usedlá mamina, nebo nenasytná nymfomanka, manžel holt uplně není její soulmate (nebo sexmate?) :D Jinak jsem tak nějak po celou dobu sympatizovala se všemi hlavními postavami..
Potvora (2016) (seriál)
And when he leaves.. You spend the rest of the day wondering.. "Do I have a massive arsehole?” Co víc říct.. :D Velice originálně natočené, pobaví :D
Pustina (2016) (seriál)
První český seriál, který jsem viděla od začátku do konce (k tomu za 1 den). Takže co víc k tomu říct, máme tu i dobrý herce... Překvapilo mě to. Určitě doporučuji.