Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Nepřekonané a asi i nepřekonatelné dílo.
Nelítostný souboj (1995)
Bourneovo ultimátum (2007)
Vysokooktanová adrenalinová jízda. Akční thriller dostal díky tomuto filmu nový rozměr.
Temný rytíř (2008)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Dodnes nechápu proč dostal James Cameron oscary za "Titanic", což dokazuje stupidnost akademie (jeden příklad z mnoha). Jeho kreativita, hravost a preciznost je tu dosažená téměř nad rámec geniality. Film nasadil mustr všem sci-fi akčním filmům následujících několika let. Chladná atmosféra a nádherný minimalisticky laděný hudební doprovod člověka provede dokonalým akčním infernem. V celé stopáži není hluchého místa. Nesmrtelný film, kterej prostě žeru. Oslava nerezu a chladné betonové šedi. Ukázkový kult.
12 opic (1995)
Zvedám všech 12 palců nahoru. Samozřejmě dávám 12 hvězdiček a až to uvidím po dvanácté, tak Vám dám vědět. Gilliamův opus magnum, které lze zařadit na 1 místo v žebříčku sci-fi. Depresivně humorná atmosféra dodává veškeré nevyhnutelnosti v ději zcela nečekaný rozměr. A Brad Pitt je vedle perfektního konce už jen třešinka na dortu. "Klistýr pro všechny!!"
Mafiáni (1990)
Klub rváčů (1999)
Teprve když ztratíme všechno,můžeme dokázat cokoliv.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Vrchol žánru zvaného western. Tenkrát na Západě bude vždy (aspoň tedy pro mne) na druhém mýstě. Černý humor je zanešený prachem a potem. Darebáček Tuco je nejlepší role Eliho Wallacha. Skoro jsem měl pocit, že si film krade pro sebe. Sledovat jej je ale rozkoš.