Recenze (39)
Manhattan (1979)
Slastný skvost!! Allen ve vrcholné formě..Willisova statická kamera je jak rychle za sebou prolétávající pohlednice města které nikdy nespí. Přehršel hlášek které kraluje ta o orgasmu..
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
Naprosto famózní..takový pohled na lékařství v televizi snad ještě nebyl. Seriál mapuje začátky chirurgie ve světě, natočeno tak precizně, zahraně úžasně a hudební motiv excelentní. Jasných 100%. Vyšperkovaný klenot televize.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Nejzbytečnější a nejnudnější piráti!!
Moje levá noha (1989)
Citlivý příběh s chudé irské čtvrti. Aspoň osmi členná rodina žijící v malém baráčku na prahu bídy, nikdo netuší že jedno z dětí postihnutou od narození mozkovou obrnou, je uvnitř silný, vášnivý k umění které vyjadřuje pomocí své levé nohy.( které poznáváme ve druhé polovině filmu, v té první se zaměřují na Chrityho děství) Mistrovské až k neuvěření precizní herectví Daniela Day-Lewise, a laskavý výkon Brownovi maminky Brendy Frickers je obdivuhodný. Nádherný film!!
Warrior (2011)
Ze začátku klišovitá šablona bojového dráma, ale v druhé polovině rozjede takovou emocionální smršť které se nejde ubránit. Dostalo mě to.
Stará puška (1975)
Na svou dobu dost brutální snímek, v němž exceluje netradičně obsazený nemesis Philippe Noiret. Neměl bych výhrad kdyby nebylo rušivých elementů jako jsou časté hrdinovy flashbacky,jenž druhou polovinu filmu uplně zaplavily a tudíž mstitelovu odplatu dosti zdržovaly.
Top Gun (1986)
Tuto militaristickou romanci jsem Tonymu nežral..sorry kámo.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Takový nemastný a neslaný dobrodružstvíčko..která se po zkončení filmu vytratí z hlavy. Sice peněz do toho musely narvat dost ale jak akční scény tak vizální efekty spolu mě nechali jaksi chladným a já se nemohl pořádně ponořit do příběhu. Možná scházel pořádný záporák než mdlý Ben Kinsley a jiný režisér - takový Verbinsky by se s tím porval lépe,dle mého ubohého názoru. Co musím hodně vyzdivhnout a co mě bavilo a taky díky tomu se mi i ten film do značné míry líbil jsou sympatický hlavní hrdinský pár, chemie mezi nimi opravdu fungovala a gemma je vyjímečně nádherná. P. S. asi moc spokojený nebudež Alane, ale jedním nepovedeným filmem u mně neztratíš sympatie a respekt.
Lovci hlav (2011)
Krásná,syrová,brutální a severská kriminálka. Hlavní hrdina na začátku budil dojem značně nesypatického charakteru,jenž se v průběhu filmu značně změní..a vy mu v tom přerodu budete fandit. Místama nervydrásajicí ( scéna v autě) a až naturálního zobrazování nasíli ( který nepůsobí vubec rušivě ) jízda která vás strhne hned pár minut po začátku. Vřele doporučuji, spolu s Driverem je nejlepší a nejadrenalinovější film který jsem letos viděl.
Carmen (1983)
Krásně natočený ale můj šálek kávy to není...