Poslední recenze (10)
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Jsem spokojen...po shlédnutí všech tří dílů Milenia ve švédském provedení a samozřejmě všech tří knih, můžu konstatovat, že se remake celkem povedl, jsem jen zvědav zda budou pokračovat...mimochodem jednu věc podotknu...Lisbeth byla hezčí ve švédském provedení, tahle je ještě škaredší:-) Ale tak to má být, protože kdo četl knihu tak to ví:-)
Olověná vesta (1987)
Prostě Kubrick, mám od tohoto "pana" režiséra většinu filmů a nedám na něj dopustit.
Jméno růže (1986)
Bezkonkurenční počin, super obsazení a skvělé výkony, navíc, kdo četl knihu ( já už několikrát ), tak mi dá za pravdu, že film je velmi podobný knize, což se málokomu podaří dodržet.