Poslední recenze (25)
LazyTown (2004) (seriál)
Jako malý jsme neuměli docenit Schevingovo umělecké dílo. Sportovat, jíst ovoce a zeleninu nás nebavilo. Chtěli jsme pít coca colu, žrát sladkosti, fast food, a dělat si z lazy townu srandu. Proto jsem vždy fandil Robbiemu. O to lepší je to podívaná v dospělosti u pořádnýho bonga. Ale jako musim říct že ty náměty celkem vpohodě a i tenkrát se tomu člověk docela zasmál (když zrovna čekal na to než budou dávat "Totally Spies, Špionky", nebo něco podobnýho. Ach jo, Jetix navždy <3.
Prostřeno! (2010) (pořad)
ČÍSTSEJK, ŠÍSAKE, CHESEKAKE, ŠÍZICHAHI, ČÍSKÝ DORT. *
Auto (1977)
Ikdyž se to může leckomu zdát jako trochu blbůstka, tak pro mě je to klasika. Ano je to takové "na rychlo" a scénář je poněkud jednodušší, ale to všechno přebije atmosféra sedmdesátých let. Neříkám že to je nejlepší film z té éry, ale pokud bych vybíral nějaký dobrý film, tak by s největší pravděpodobností byl z osmdesátých let, nebo starší! Jsem melancholicky zahleděn do minulosti? Ano jsem... ****