Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Přátelé (1994)
kdo by neměl rád "své" Přátele, že... :-)
Teorie velkého třesku (2007)
Další z řady nových seriálů, které si každý týden nenechám ujít. Sheldon s Leonardem nikdy nezklamou, maximálně jim přitopí Raj s Wolowitzem a do toho přijde Penny a neskutečně je zničí... =D
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Gilmorova děvčata (2000)
Krok za krokem (1991)
ve své době můj nejoblíbenější seriál, viděl jsem všechny díly, pěkně krok za krokem... :-)
Sexuální výchova (2019)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Nejlepší seriál o válce. Na nic si nehraje a ukazuje krutost 2. světové války. Musí se vidět vícekrát, aby jste si vychutnali všechny detaily, kterých je tu opravdu mnoho. Parádně natočeno s režijí nejen Stevena Spielberga a Toma Hankse... ;-)
Dva a půl chlapa (2003)
Ztraceni (2004)
Ze začátku nejlepší seriál co jsem kdy sledoval,... postupem času to ale vypadá, že se sami scénáristi začali v Lostech ztrácet,... uvidíme jak to dopadne...