Recenze (52)
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Fincher se asi cestou ztratil a do tohoto díla dorazila jen čtvrtka jeho talentu.
American Horror Story - Asylum (2012) (série)
Složitá psychologie hlavních postav přesně tak, jak to miluji.
iZombie (2015) (seriál)
CW a takova bomba? Tak na to si musim dat neci mozek.
Padesát odstínů šedi (2015)
Já vám nevím, jak hodnotit film propagovany půl roku dopředu takovým způsobem, že asi každý vi o co jde. Před příchodem do kina a před přečtením recenzí na csfd jsem věřil, že to bude bomba. Sklamání obrovský a doufám, že Fifty Shades Darker bude režírovat už někdo jiný. 45%
Empire (2015) (seriál)
R&B hudba + drama? Miluju to!
King Kong (2005)
Tak to by jsme měli takto, zmutovanej orangutan se zamiluje do blondýny, která podle všeho má sklony k zoofilii. Digitalne krásný snímek, ovsem s většími nedostatky.
Sex Tape (2014)
Cameron Diaz ve spodním prádelku? Jasná hvězda navíc, abych se vyjádřil k filmu jako takovému no nebo asi radši ne. 40%
Zmizelá (2014)
Krásná manželka se zabíjáckými sklony a chutí k pomstě, nádherná ukázka toho proč si na ženský plemeno dávat pozor. 90%
Hra o trůny (2011) (seriál)
Tak mě opět neoslnil seriál vynášený do nebes. Prostě to opět není muj šálek kávy.
Panna nebo orel (2010)
Emma Stone je prostě pastva pro můj úd.