Poslední recenze (167)
John Wick: Kapitola 4 (2023)
to už nie, no fakt Wick tiež nefunguje, kým 2 & 3 diely ešte žili z náboja prepojenia no strácali na uveriteľnosti 1.dielu a gradovali akciu bez súdnosti s "death momentom" - nezabitím hlavného hrdinu, kde sa prestalo bojovať alebo ho zachránila "vedľajšia" osoba, v 4. časti už chýba väčšia variabilnosť , humorné prvky sú suché a dej sa mení na kaskádové kvázi PC-herné ničenie nepriateľov s podobnými nedostatkami ako sú uvedené vyššie a "slepecké" umenie v závere pri streľbe výhrou ? uff, to je moc aj na mňa ....... p.s. stačilo sa nehýbať alebo ohnúť v stoji bez vydaného zvuku a netrafí ( viď scéna v cca 1/3 filmu ) 3,5*
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
snaživá no folklórne ambiciózne prehnaná dobovka v Scorseseho tempe odpovedajúcom jeho vekovej ( nič v zlom , aj Eastwood už podpriemeroval ) deklinácii ako loď uviaznutá v plytčine, herci fajn, no trochu prediktívny záver a chýbajúca gradácia, len akoby vnútená emotívnosť a chladnosť 3,5*
Oppenheimer (2023)
fajn remeselne spravený dokumentárny klišé, nie tak vizuálne pôsobivý ako naznačujú ohlasy, niekoľko hluchých a "voľných" vizuál sekov-strihov alebo ako to pomenovať, často repetovaných a osobne rušivých... žiadna emotívna spojitosť na skutočný dopad udalostí ( zámer bol autenticky popísať dej z pohľadu hlavných osôb ), no pre diváka je to skôr náročnejšia tráviaca mixáž, pozitívne je nezachádzanie do extra technických popisov, no pre zmenu sa dej až veľmi prevažuje na sekvenčný vyšetrovací proces a mne ten spôsob nesadol, tej techniky, akcie a aj efektívnejších záberov s kratšou stopážov v porovnaní s miestami chaotickým no novátorsko excelentným a entuziatívnym Tenetom a niektorými staršími filmami tu nie je ( záver už bol akoby len nudnou neprekvapivou dohrou po vrchole, ktorý bol viac gýčový než spontánny ), mám pocit, že CH.N. chcel fyzikálno-vojnovú tému a štruktúru až priveľmi prerobiť pre bežných neakademických ľudí s násilným proamerickým jemnocitom a osobnými rodinnými skratmi ... vyrobil bombu, no nie filmovú 3,5*