Poslední recenze (4)
Děda je lotr (2016)
Nebylo to přelomový, nebylo to ani originální. Přesto jsem se záhadně bavil. Nadržený děda a jeho vnuk kazišuk. Ale jo, překvapivě to šlo všechno dohromady. Občas to bylo i vtipně, i když až přehnaně předvídatelné.
Táta je doma (2015)
Příšerný. Čekal jsem alespoň nějaký humor. Nic. Úplně prázdná komedie, bez pointy a s dementním Ferrellem.
Poldův švagr (2016)
První díl mě jen svou existencí nehorázně urážel, připadal jsem si jako v nekonečném, zlém snu a když jsem se probudil, přísahal jsem, že nic podobného již nikdy nezkusím. Ve druhém díle se bohužel prakticky nic nezměnilo a já tím musel projít znova. Vtip je založený na tuposti a neschopnosti Kevina Harta, vše okolo se snaží tvářit seriózně, přitom je to jedna velká sračka. Naprosto zbytečný film. Keon Jeong tomu dodal jednu hvězdu,