Recenze (150)
Bohové Egypta (2016)
Jako fanoušek egyptské mytologie jsem se těšil, ale vadilo mi filmové ztvárnění bohů a přílišná dramatizovanost hlavní zápletky příběhu. Taky škoda, že konec nebyl ani happyend, ani tragédie. Ale je fakt, že tohle je čistě subjektivní.
Deadpool (2016)
Tenhle film měl být pecka. A taky že to pecka je! V tomhle filmu vlastně není žádná komplikovaná zápleta, jako tomu bývá u většiny Marvelovek. Deadpool se od nich odlišuje ve více směrech a to je dobře, protože jinak by se nenaplnil potenciál hlavní postavy.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Moc pěkný animák. I když je teprve březen, dovolím si tvrdit, že bude jeden z nejlepších, za letošní rok. Jediné, co bych vytkl, je, že film se v pár scénách snažil až moc zasáhnout. Šlo to udělat mírněji, ale není to nic, co by kazilo pocit z požitku.
Fakjů pane učiteli 2 (2015)
Opět jsem díky tomuto filmu dokázal překousnout můj odpor k němčině. Není to taková pecka, jako jednička, ale mé očekávání to splnilo.
V hlavě (2015)
Trochu paradoxem je, že tenhle animák není asi moc vhodný pro děti. Joo, je tam sice spousta vtipu, happyend a morální hodnoty, ale celý film je spíš naladěn do smutnějšího děje. Já ale dítě nejsem, takže jsem si film užil na 100% !! A řeknu vám, že při sledování jedno oko nezůstane suché. Tohle se prostě a jednoduše povedlo!
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Tenhle film mi byl doporučen a jsem v něho v rozpacích. Přemýšlení hlavních postav mě někdo fakt zaráželo a nejednou jsem měl pocit, že tenhle film nemá žádnou pointu. To nic nemění ale na tom, že je snímek hezky zpracován a že má poutavý příběh.
Kung Fury (2015)
Jak někdo může být tak bláznivý, že vymyslí a stvoří takovou věc? Zvláštně geniální. Díky za tuhle zkušenost.
Ladíme! (2012)
Zajímavý koncept, muselo to dát hromadu práce, souznění a nutno podotknout, že to takřka nemá chybu. Velké plus za covery, které jsou srdcové a chytlavé. A Anna Kendricková je jeden z důvodů, proč jsem se rozhodl tenhle film shlédnout.
Alexandr a jeho opravdu hodně špatný a příšerně blbý den (2014)
Upřímně se dokážu zasmát, když se někomu dějou špatné věci. V tomhle filmu to ani není nijak agresivní. Zápletka není moc originální, tu jsou ale ani neočekával. Já jsem spokojený.
Zaklínač (2001)
Tenhle film asi neměl vůbec vzniknout. Je to velice hrubě sestříhaný seriál a v podstatě nic v něm nevynikne. Věřím, že kdyby se do zaklínače šlo s úmyslem vytvořit film, výsledek by byl daleko lepší.