Recenze (207)
Drak přichází (1973)
klasika, kde vubec nejde o dej a zapletku. Jak mnozi patrne nepochopili.
Rytíři ze Šanghaje (2003)
Na predchozi dil to uz bohuzel nema :( O co to pridali na kycovitosti, o to ubrali na napadu a svihu. Skoda. P.S. Priste si frajeri jeste ubalte jointa .
Tenkrát na východě (2000)
Je to sice prastene, ale mnohem lepsi, nez soucasne pojeti, kam se hrabe takovy Johnny Depp a jeho Lone Ranger, napriklad.
Mannaja (1977)
2 postavy tam zabit nemuseli a celkove to je mimo ramec zanru. Neco jako KillBill skrizeny s westernem. Z dnesniho pohledu slepa vyvojova vetev.
Dračí dvojčata (1992)
hodne trhla sikmooka komedie
Ben Hur (1925)
spise nez film je to cirkusiada a dokument o realne filmove brutalite, ktera se uz dneska nastesti jen tak nevidi. Na druhou stranu spoustu klicovych scen prevzaly dalsi zpracovani prakticky beze zmen.
Ben Hur (2016)
50 procent je celkem krute hodnoceni tohodle barvotiskoveho reprintu. No, meli mit vic soudnosti a trochu to vystrihat, 123 minut je o pul hodiny vice, nez to tema unese. Ale vzhledem k tomu, jake prisernosti se dnes toci.... aspon to neni uplny odpad. Za me takova trochu nepovedena formule 1, bez zmaknuteho safety caru a paradoxne s mizernymi efekty a jeste horsimi davovymi scenami, ale zase slusna vyprava a kamera a dokonce nezvladli uplne zprasit scenar., asi proto, ze jim ho napsali uz pred 90ti ! lety. .
Křidýlko nebo stehýnko (1976)
Agrofert vs Louis de Funès :P
Četník a mimozemšťané (1979)
Film sam o sobe nic moc, ale dabing pana Filipovskeho .... :D
Lepší je být bohatý a zdravý než chudý a nemocný (1992)
Politicka satira tak trochu nevysla.