Recenze (413)
To vánoční šturmování aneb Pokoj lidem dobré vůle (2004) (TV film)
Některé vánoční pohádky jsou milé. Některé jsou dost stupidní.
Predátor: Kořist (2022)
Očouzená pipina se sekérečkou to v pohodě nandá všem. Se svojí věrnou čivavou dostane mimozemského superbojovníka jako malinu. To jako vážně???
Edith Piaf (2007)
Nejsem odborník na hudbu, ale život zpěvačky byl jedna velká katastrofa. Nesamostatný klaun, závislý na alkoholu a později na morfiu. Depresivní film.
Barbie (2023)
Pitomost nalakovaná na růžovo je pořád pitomost.
Asteroid City (2023)
Úžasné, experimentální a skvěle obsazené. Ale je to nuda, bohužel.
Asterix a Obelix: Říše středu (2023)
Měla by to být komedie. Moc se to nepovedlo.
Krev a zlato (2023)
Slušný western z 2.světové. A jako hudební doprovod foukací harmonika. Špica!
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Velmi slušná fantasy, která navíc zmiňuje mé kdysi oblíbené počítačové hry Neverwinter Nights a Baldurs Gate. *** Poprvé jsem byl v kině na 4DX a musím říct, že mi to dost zkazilo prožívání filmu. Foukání vzduchu, vodní kapky a šimrání na nohách bylo fajn, ale sedačka se houpala jako loďka v bouři, často nesmyslně. Co k tomu můžu říct? Nasrat!
Mayday (2023)
No, moc mě to nebavilo. Vlastně mě to nebavilo vůbec.
Zmetci (2021)
Jsem rád, že tento film je rasově vyvážený. Je tam fakt hodně ras. Ale bohužel málo homosexuálů. Zato je tam hodně debilů.