Poslední recenze (20)
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Lepší než trojka, nicméně film rozhodně nevypadá, že stál tolik peněz (CGI špatné). Akce skvělá, Statham celý film táhne sám a není to na škodu. Ostatní postavy celkem nevyužité, skoro o nich nevíme, ale jinak fajn podívaná. 75%
Avatar: The Way of Water (2022)
Cameron se vrací na Pandoru a dopadlo to skvěle. Film na nic nečeká a okamžitě se rozjíždí, představí vše potřebné a co se událo za tu dobu, která následovala po prvním filmu. Vodní scény jsou na neskutečné úrovni. Jde vidět, že si s tím režisér dal opravdu hodně práce. Nicméně film se musí vidět v kině, zážitek to je skvělý a srdceryvný. Pro mě je škoda, že nejde dát 4.5 hvězdy, přece jenom jednička byla o kousek lepší a dvojka mohla být klidně trochu kratší. 90%
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Zbytečně dlouhé, ukecané a přehnané. Efekty udělané moc pěkné a Goldblum film pěkně oživil, ale u žádného dílu ze série o dinosaurech jsem se nenudil tak jako tady. Škoda, čekal jsem, že zakončení série zvládnou lépe.