Poslední recenze (28)
Samaritán (2022)
I Sly si chtěl zahrát svého Terminátora. Arnold se jistě pousmál :-) děj je dost oldschool a hodně jednoduchý. Náročný divák si přijde docela ztrapněný. Osobně mě jednoduchost zápletky docela srala, ale bavilo mě to. Vlastně se mi film líbil a přestože 3 hvězdy jsou odpovídající, rozhodně je to víc, než "Konečná". Cílová skupina je trochu prapodivná. Je to prostě Silvestrům Marvel-nátor a tak je to asi v pořádku. Definovat superhrdinu v důchodu jako popeláře bylo COOL a trailer mě tím nalákal k vidění. Času nelituji, ale zároveň se k filmu nejspíš nevrátím a repríza nebude.
Husí kůže (2015)
Těžko shrnout jednoduchou formou...film jako takový odpovídá pojetí a péči, které se mu věnovalo. Řekl bych né tak profláknutá myšlenka byla zneužita pro vytvoření béčkového fantasy. Svým pojetím spíše parodicky pojatá komediální oddechovka, která mě spíše zaráží svým 3D formátem...jednoduchá večerní chuťovka pro odlehčení
Hotel Transylvánie 2 (2015)
Tak asi bychom se shodli na 3 hvězdách...ale poměrně velmi vtipné bylo pojetí mladého rodičovství smíšeného páru a snahu sjednotit dvě rozdílné skupiny....lidi (rodiče ženicha) a strašidla (přátelé a rodina nevěsty). Rozhodně mě to bavilo a rád se k filmu vrátím....doporučuji 3D, je to prostě úplně o něčem jiném :-)