Recenze (1 016)
Kubo (1965) (TV film)
"aha anča, ja mám nožík!"
Obchod na korze (1965)
filmový skvost! famózny jozef króner a ida kaminska
Rafťáci (2006)
zasmial som sa 2x, čo je teda na "komédiu" sakramensky málo
Rok ďábla (2002)
všeobecný obdiv nezdieľam/ po druhom zhliadnutí (po 10 rokoch) zvyšujem na 4. ešte počkať ďalších 10 :-)
Spalovač mrtvol (1968)
skvelý horor o ktorého existencii som sa dozvedel práve na csfd. ďakujem za nezabudnuteľný zážitok!
Karcoolka (2005)
mne to celé prišlo ako jeden veľký gýč a nevkusné sprznenie klasickej rozprávky.
Alžbetin dvor (1986) (seriál)
seriál kde každý diel začína narodením a končí smrťou v rodine fabiciovcov radím medzi najveľkolepejšie v slovenských seriálových dejinách.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
"k lásce jenom schúdeček, s láskou béda hudeček"
Ecce homo Homolka (1969)
najlepšie je keď starý homolka opisuje ludánkovi po opici útok sparty:-)
Homolka a tobolka (1972)
"Kto Ti tyká?"