Poslední recenze (10)
Strážce spravedlnosti (2010) (seriál)
Seagala mám ráda. Asi nejvíce ze staré "party" akčních herců. Ale tenhle seriál je těžký podprůměr. Nečekala jsem sice CSI, ale že se to nebude dát poslouchat, kvůli naprosto nelogickým a hloupým dialogům, to mě nenapadlo. Sleduji teď i druhou sérii, ale zlepšení žádné nepřichází. Seagalovi super efektivní chvaty jsou sice fajn a dobře se na to dívá, ale když je to v seriálu to jediné co má smysl (už v seriálu není ani Meghan Ory), tak je to zlé. Moc zlé.
Shrek (2001)
Lahůdka. Spíše určené dospělým, děti nemůžou pochopit různé narážky a vtipy. Celý film se člověk jen směje a hlášky si pamatuje snad každý. Pro mě tři nejvtipnější scény z filmu: 1) Fiona si dává battle ve zpívání vysokých tónin s ptáčkem, který to neustojí a bouchne 2) Naprosto dokonalá hlášková přestřelka mezi Farquaadem a perníčkem 3) Oslík se snaží vymanit ze sevření dračice a přitom se do ní zakouká. Film je plný krásných písniček, které dodávají filmu atmosféru. V době kdy tento snímek vyšel to bylo něco nového a většina měla radost i z filmových odkazů, kterých není málo (do té doby člověk znal jen trapné první dva díly Scary Movie). Jen mě mrzí, jak šla s dalšími díly kvalita dolů.
Madagaskar (2005)
Animáky miluji a tento jsem si oblíbila hlavně kvůli naprosto skvělým hláškám, které už od školy umím z paměti. Hypochondr žirafák, kterého perfektně nadaboval pan Vydra, vychytralí tučňáci (nejlepší scéna s dřívkama od nanuku) a ulítlí lemuři (zpívající Jeliman a Moris s ostravským přízvukem :-D). Bohužel další dva díly už nedosahují kvalit jedničky, ale to se nepodaří snad u žádného pokračování (viz. Shrek, Doba ledová ...). I když už jsem film viděla asi šedesátkrát, tak mě ještě neomrzel. Těším se až ho jednou budu pouštět svým dětem.