Oblíbené seriály (5)
Simpsonovi (1989)
....prostě granát. nesporná jednička. Opravdovksej, nepřemožitelnej, univerzální mistr světa....
Futurama (1999)
Griffinovi (1999)
Po první sérii jsem byl na vážkách, dal bych tak za 3* a odložil tenhle seriálek navždy... Naštěstí jsem to neudělal a momentálně mám za sebou cca 80-90 dílů a dávám 5*. chce to trochu se sžít s postavama.
M*A*S*H (1972)
kvalita šla ke konci do neskutečné žumpy, ale hodnotím ty původní díly.