Recenze (62)
John Wick 3 (2019)
Primitivní vyvražďovačka bez děje. Komando oproti tomuto bylo alespoň vtipné a nebralo se tak vážně.
Skleněný (2019)
Nejsem fanda komixů a superhero hovadin, typu Thor, Avengers,X man a podobných kravin, jsem fanda filmu. Trilogie má myšlenku a zakončení je z tohoto pohledu parádní. Pokud jde o obsahovou kvalitu, tak to nakopává zadek většině DC a Marvelovské produkce.
Pán času - Série 9 (2015) (série)
9. Serie je strasnej pruser. Koho bavi cumet na tolika hodinovej fatalistickej monolog nejakyho geronda?
Pán času - Death in Heaven (2014) (epizoda)
Tohle se nepovedlo. V cele 8. Serii se stale vice vyskytuje nelogicke (napresdrzku) chovani postav. Herecky projev missy je jedno strasne zoufalstvi....
Pán času - In the Forest of the Night (2014) (epizoda)
Opet a znovu, deti v tomhle serialu nemaji co delat, tedy pokud nedelaji 10 mil vzdalene krovi. Navic se v tomto dile chovaji i dospeli dost nelogicky a Clara mi zacina lezt pekne na nervy.
Pán času - Noční můra ve stříbrné (2012) (epizoda)
Jak tam zacnou cpat deti, tak je to zacatek konce.
Zelená kniha (2018)
Sice je scénář jasný dopředu, ale natočené je to par exellence a ten herecký koncert? Je dobré si připomenout, že rasismus je svinstvo, ale ve finále je to nakonec jenom o konkrétních lidech. Ihned jdu koupit soundtrack, ať rock'n roll nebo klasika má skvělé podání.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Skvělá záležitost navíc mé oblíbené téma. Škoda, že Pitta zlikvidovali už v druhé serii, ten kluk má potenciál. Buscemi jako vždy špička.
Aquaman (2018)
To byla ale hovadina. 2 hvezdy za kazdou kozu Nicole
Hořkých sedmnáct (2016)
Když jsi od narození jinej/jiná, tak si celej život jinej/jiná. Škoda toho konce. Člověk, který to má od malička hozený jinak, do škatule nezařadíš, ale tady nám byl vnucenej happy end, přece nejlepší je bejt průměrnej a čůrat s davem po větru. Kdyby nebylo konce, dal bych za 5, takto je to díky Woodymu, ale i Hailee za 4*. Holka má našlápnuto.