Recenze (121)
The Chosen (2017) (seriál)
Nečakal som takéto dobré stvárnenie. Odporúčam každému, slzy sú promised
Creed III (2023)
Excellent
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Bez zmyslu, povrchné teatrálie
Top Gun: Maverick (2022)
Naprosto úžasný film. Dejové spracovanie, vzťahy medzi postavami, hlavný príbeh i tie vedľajšie a poriadna dávka napätia...toto všetko i niečo viac zaraďujú tento film medzi vrcholné diela (nielen) poslednej doby. Minimálne pre mňa.
Na prahu války (2019)
Jeden z najlepších filmov, aký som kedy videl. Neobyčajný, idúci od mainstreamu. Pre niekoho provokatívny, pre iného pravdivý, obojak však hĺbavý. Krása - surovosť.
Shazam! (2019)
Čo nové priniesol tento film? Žiaľ, nepriniesol nič, čo by ste už nevideli v inom filme na podobnú tému, teda zrodenie "hrdinu". Čo je horšie, je, že niektoré scény sú príliš brutálne pre deti, ale zároveň celkovo nudné pre "zrelých" divákov. Ja som film ani nedopozeral - nepodarilo sa mi nájsť hlbšiu myšlienku, než len predvádzanie nezaujímavých superschopností.
Podezřelý (2013)
Nemám dobrú pamäť na ázijské mená a tváre... a bolo ich tam veru toľko, že jedno pozretie mi na dobrú orientáciu v deji nestačilo. Žiaľ, okrem tohto dôvodu, film podľa mňa za druhé pozretie nestojí.
Podivuhodná cesta fakíra, který uvízl ve skříni (2018)
Prečo nemá tento film väčšie hodnotenie?! Tak nádherný pozitívny film som už dávno nevidel. A kto miluje Indiu, určite bude inklinovať aj k tomuto filmu, lebo je ju tu ozaj cítiť. Odteraz má tento film u mňa čestné miesto medzi srdcovkami.
Rozum a cit (1995)
Veľmi pekné, nádherné prostredie, hoci ani z ďaleka nie môj preferovaný žáner. Asi by sa oplatilo prečítať si knihu.
V žáru velkoměsta (1984)
Chaotická blbosť. Film k Vám pristupuje ako k divákovi, ktorý už mnohé postavy pozná a možno aj ovláda ich minulosť, teda veľa vecí, ktoré sa vo filme dejú tváriac sa vážne alebo reálne v skutočnosti pôsobia trápne ako nejaká hlúpa hra.