Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Seriál, ktorý ma ovplyvnil po všetkých stránkach. Simpsonovci jednoducho dávajú odpovede na všetky možné otázky.
Cosby Show (1984)
Můj přítel Monk (2002)
Krok za krokem (1991)
Muži na stromech (2006)
Pôvodne som si nevedel predstaviť, čím by mohol byť tento seriál taký dobrý. Ale už tomu rozumiem - vskutku krásna Aljaška, veľmi dobre (poučne a zábavne) napísané príbehy a sympatická Marin Fristová.
Joey (2004)
Policie New York (1993)
Žralok (2006)
V tejto miestnosti je miesto len pre jedno ego a to práve vychádza dverami von. narcis Sebastian Stark
Dva a půl chlapa (2003)
Mesto tieňov (2008)
KONEČNE. Prvý novodobý slovenský kriminálno-dramatický seriál. A stojí rozhodne za to! Najmä preto, že námety pre vznik jednotlivých častí seriálu sú odvodené od REÁLNYCH kriminálnych prípadov, ktoré riešilo oddelenie násilnej kriminalistiky Policajného zboru SR. Herci podávajú štandardné výkony a pôsobia mimoriadne vierohodne. Scenár a tok príbehu možno tak trochu pokrivkávajú (respektíve "letia"), ale to podľa mňa vyplýva z túžby tvorcov priblížiť príbeh v jeho úplnosti - ponúkajú množstvo informácií a rýchly dejový spád je len vyústením tejto snahy, keďže tvorcovia majú na jeden diel seriálu k dispozícii zhruba len 55 minút vysielacieho času... PS: páči sa mi použitá hudba aj vizuálny štýl a kamera. DRŽÍM PALCE, LEN TAK ĎALEJ!