Poslední recenze (3 422)
The Last Stop in Yuma County (2023)
Fajnová tarantinovka, která i přes stokrát viděný koncept, dokáže překvapit. A to se cení.
Mars Express (2023)
Velké překvapení. Takovéto filmy jsou přesně podle mého gusta. Trochu Blade Runnera, trochu Já, Robot, trochu Assimova, Clarka i Dicka, ale stále dostatečně Périnovo. Vybudoval tu pulzující svět, plný fascinujících detailů a zasadil do něj chytře vystavěnou detektivní zápletku. Bavil jsem se a budu se bavit až si to pustím znovu.
Sympatizant (2024) (seriál)
Skvělá špiónská série, kde Chan-Wok svou naprosto přesnou režií a audiovizuálním citem vládne a jednoznačně vtahuje.