Recenze (3 422)
Predestination (2014)
Skvele odvypraveny pribeh o cestovani v case s peclive budovanou atmosferou, kterou film neztrati az do zaverecnych titulku. Coz je pri netradicnim zpusobu podani deje uctyhodne. Ustredni dvojka je vyborne obsazena i povidaci pasaze jim odsypaji skvele, to je ale zasluhou i skvele rezie. Jedno z nej scifi roku.
Lucy (2014)
Musim dat odpad. V tomhle filmu nefunguje vubec nic. Akcni sceny jsou nudne, asijsti zaporaci nechtene vtipni, Scarlett otravna, Morgan Freeman nadbytecny, pribeh dementni az to boli a vyvrcholeni je fakt uz k placi.
Tenká červená linie (1998)
Nejde ani tak o valecny film, jako spis o filmovou esej na valecne tema. Emocni dopad byl v mem pripade velmi silny, ale dokazu si predstavit, ze to nehne s kazdym. Uz jen kvuli brilantni technicke strance stoji za to toto dilo videt.
Hon na lišku (2014)
Netradicni drama o magorovi s "mommy issues" a prachama, co se chce realizovat skrz zapas a o bratrske dvojici magoru zapasniku z nich jeden ma "brother issues". Emocionalne odtazity film je vyborne vygradovany a na konci dokaze tnout do ziveho. True story.
Zátah 2 (2014)
Jeste, ze v Indonesii nepouzivaji strelne zbrane, diky tomu mohl vzniknout akcnak narvany tema nejpromyslenejsima akcnima scenama. Kazdy loket, kazde koleno jsou opravdu citit a to se na stribrnem platne casto nevidi. Co predvadi kamera a hlavne co dovoluje ukazat kaskaderum je neskutecne. Hned v zavesu za akci je pribeh, ktery nepusobi jen jako nutna vypln mezi akci a to se pocita.
Noční jízda (2013)
Prekvapive civilni film cely odehrany na plose interieru jednoho vozu jedouciho po dalnici. Paradoxne tohle omezeni nijak vypraveni neomezuje a jen umocnuje emocionalni dopad. Moralni dilemata doznivala jeste chvili po projekci. (pata hvezda za odvahu)
Slídil (2014)
Mrazivy pribeh, mrazive natoceny a nemene mrazive zahrany. Trosku za vlasy pritazena depka, ale vydechnout neda.
Teorie všeho (2014)
Pro me bohuzel se film zabyva nejmene zajimavou casti Hawkingova zivota. Cekal jsem drama o tom, jak Hawking navzdory neprizni osudu dokaze v sobe najit silu stale badat a dochazet k zasadnim objevum, jak se proslavil a stal se nejznamejsim vedcem na svete, ale dostal jsem romantickou limonadu.
Moneyball (2011)
I sportovni film muze byt opravdu dobry, jen nesmi byt tak moc o sportu. Obecne platne tema je zde podano v kulisach baseballu, ale vubec by to nemusel byt film o sportu a sdeleni mohlo byt stejne. Z podstaty baseballu jsou pasaze v druhe puli, kde se skutecne hraje, mene zajimave a atmosfera se trosku rozmelnuje, ale stale to je na solidni 4*.
Expresní zásilka (2012)
Jedna hvezda za neokoukane prostredi, druha hvezda za ustredni dvojku a treti hvezda za... hm tak nic.