Recenze (300)
Bathory (2008)
Strasne ma stvali tie vynalezy co pouzival Bolek Polivka,strasne sa to tam nehodilo,mozno by nezaskodil trochu vacsi komparz pri bojoch s turkami ale celkovo velmi dobry film pri ktorom siom sa vobec nenudil aj ked mal dlzku cez 2 hodiny.Jakubisko je dobr reziser a anna friel ako Elizabeth bathory bola jednoznacne super volba.
Taxidermia (2006)
Kuzva to bola nuda. 74percent??? To bude musiet byt nejaky omyl ved to bolo uplne '"z cesty". Nejake prasacinky mi nevadia ale mali by byt aspon vtipne podane alebo by aspon mali davat nejaky zmysel. Nebudem sa tu hrat na intelektuala a davat 5 hvized za to ze vsetci davaju vysoke hodnotenia pre mna je to jednoznacny odpad.
Vampire Diary (2006)
Vampire diary je nieco medzi upirskym hororom a lezbickou romancou(s prvkami erotiky). Hovori o tom ako sa na jednom vecierku typkov ,ktori sa "hraju" na upirov objavi skutocna upirka so "skutocnym" hladom po krvi a zalubi sa do dievciny ktora tuto akciu nataca na digitalnu kameru(touto digitalnou kamerou je robena aj vacsina zaberov vo filme).O deji by to uz asi stacilo....Z filmu dost srsi amaterskost ale zase nemozeme mat vsetko:)
Tohle je Sparta! (2008)
Ja si nemozem pomoct ja mam rad parodie.Naslo sa tam sice par trapnych scen ale bolo tam aj vela scen na ktorych som sa celkom dobre zasmial.taka priemerna prachsprosta parodia:))
Zuby nehty (2007)
Bolo to take nemasne neslane.Zaspal som pri tom 2 krat ale nakoniec som to dopozeral.Velmi ma zarazalo preco behaju kanibali s nozikmi a palcatmi ked urcite mohli mat strelne zbrane ved v tak vyprazdnenom svete by boli vsetci po zuby ozbrojeni.
Oběť: Lovec krve (2007)
Dost velke sklamanie som prezil po dopozerani tohoto "hororu" Dost soms a nan tesil pretoze upirske filmy mam velmi rad ale toto bolo take nemastne neslane,take gicovite.Presne som vedel co bude nasledovat a vobec nicim ma dej nezaujal ani neprekvapil(a nie preto ze by som bol vestec).Slabe 2 hviezdy.
Kult (2007)
Otrasne....Pozeral som to na 4ri krat....zmysel to nedavalo vobec....atmosfera nulova,zaporak vyzeral ako debil.Malokedy davam odpad ale toto je jednoznacne najhorsi film aky som tento rok videl.
Warlock 3 : Konec nevinnosti (1999)
Respect podarilo sa mi pri tom zaspat 3 krat.1 hviezda aspon za snahu.
Čarodějky (2006)
Velka skoda tych otrasnych efektov a celkoveho nadychu amaterskosti.Inak to bol celkom do pohody film.Velmi sa mi pacilo postupne predstavovanie nepriatelskych upirov a inych nepriatelskych tvorov.Herecke vykony boli fakt otrasne hlavne ten typek s divnym ucesom "vynikal".Ale nasli sa tam aj celkom usmevne pasaze(v dobrom) a za to prihadzujem hviezdicku.Takze 2
Vampire Circus (1972)
Necele 4 hviezdy.Posledna "fatalita" bla stylova to treba uznat ale trochu ma sral prihluply emilov(nie ten z lunebergy) look,hlavne ked siel niekoho zakusnut.