Recenze (123)
Nevědomí (2013)
Po pár letech a asi patnácti shlédnutích, se mi tento movie dostal do mozgu. Je to fantaskní kousek s parádní grafikou(a to jsem před 20ti lety tohodle malýho šuldu neměl rád). Děj, rejža, scénář a těch pár herců, ikdyž pro mě třešínka Morgan, ikdyž bez výkonu, ale je tam. Ujetý, ale asi fakt jen tou grafikou..."neřikej klasika"... pro mě je v tomhle Cruise skvělej. Za ty jeho bradavky mu sundávám...Pro mě 99%. Klasika!!! Stopnul jsem to, abych vám to napsal... Jdu to dojet!
Africká Královna (1951)
Jeden z mála klasiky co nám komouši pustili, viděl jsem ho jako malý, je to koncertní duo i něco historie a jak stárnu, musím uznat že ona byla na tu dobu dost sexy. "Pane Ólnate?". 99%
Zátopek (2021)
Byla to propaganda, zátopek to věděl a pokračoval. Sobeckej komoušskej zmrd. Jinak herci a celý film super, ale pro mě muka, sledovat film který ukazuje na jeho úspěchy, je to jako by někdo natočil film, jaký byl hitler dobrý malíř, akorát trošku pokřivenej.
Přízraky v Benátkách (2023)
Poirot opět přitvrdil, detektivka sklouzává do hororu nebo thrilleru, je to psychohra. 80%. Až na ty barevné fotografie...
Significant Other (2022)
Nic velkolepého, ale dobrá 1,5hod zabitá v letadle. Líbí se mi ten les a záběry i herečka a její výkon, musel jsem rozdýchat parodiální nádech, ale dalo se to vydržet. Za mě 65%.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Scény na nejvyšší budově světa jsou fakt dobrý, stačí záběr z 3/4km a máte závrať. Cruise je borec. 90%
Constantine (2005)
Další z filmů co jsem si zamiloval, pro mě duchařský Matrix, a myslím že je to i s tím natočený. Skvěle zpracovaný, skoro není co vytknout, efekty, herci,... U mě 90%.
Já, robot (2004)
Po několika shlédnutích se z toho stala moje srdcovka - Willy je tu sqvěley. Kamera, efekty-na tu dobu(až na to surfování), herci asi všichni super, miluju scény u džidži. Ty Audi tam jsou trochu zbytečně, no reklama asi musí beyt, zas na ty Konvezky to tam fakt sedí. Za mě 90%.
Equalizer 2 (2018)
Je to trochu komorní, až poetický, jsem rád že odpadlo to divný odpočítávání, líbí se mi scény, prostředí, hudba, i příběh je pestrý, ikdyž občas trochu nelogický, zkrátka tak trochu pohádka, no ale vovovovotom to je, ne? U mě 75%.
Noční agent (2023) (seriál)
Nechápu hodnocení, je to céčková sračka postrádající logiku, dělá z bílého domu holubník, z nějakého Srba a jeho kurvičky supermana, musel to vymyslet absolutní dement, neznalý vyšetřování a postupů v USA. U mě 50%. Ještě jednu věc; když vás nahání celý svět, necháte si narůst vousy, obarvite vlasy, ženská třeba ostříhá to čínský mikádo,... nic borec je celý ten týden nebo kolik voholenej a oba nasadí kapuce. Píčovina jak cyp.