Recenze (11)
Halloween zabíjí (2021)
Paradni film,stale napínavé,žadna blba duchařina a nic podobneho.
Ronnie Coleman: The King (2018)
Ronnie je a vždy bude legenda a do historie kulturistiky určitě zapsaná legenda,jakožto nejlepší kulturista všech dob
Predátor: Evoluce (2018)
Davam jednu hvězdu jen pro to,že jsem skalni fanoušek predatora. Ale jinak je to odpad,ani trochu napinave a akčni. A nějaky větši predator.. To už je moc. Škoda na to jit do kina..
Deadpool (2016)
Čekal jsem od toho teda víc,ani nenadchlo a ani snad nezklamalo,za mě 50:50
Voják (2006)
Ten má víc životů jak kočka!
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Boží film!!
Démon pomsty: Krvavá lázeň (2007) (TV film)
nesmyslnej film,ztráta času na to koukat!
Horizont události (1997)
Boží film,na svou dobu hodně povedený
Univerzální voják 4: Odplata (2012)
tak todle je asi nejhorši film v jakem hral Van Damme a Lundgren,oproti jedničce je to odpad! Takhle snad ani ty herci nemohli klesnout na takovy brak
Iron Sky (2012)
úplný zneuctění jedné z nejelitnějších armád,která kdy byla. Film nestoji ani za zmíňku...