Poslední recenze (877)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
První dvě série naprostá pohádka, ostrov v seriálovém moři. Někdy nastavovaný děj nesmysly, ale celkově podívaná, která tu ještě nebyla a hltal jsem ji, jak asi ještě žádný seriál (možná jen Černobyl). Pak přišla třetí řada a já se bál, co vymyslí, aby udrželi diváckou přízeň. Bohužel prvních 6 dílů bylo tak mizerných, že bych za ně dal i 2 hvězdy. Tolik chyb, co jsem tam viděl "na první dobrou" mě tak štvalo. Myslím, že věta Profesora: "Potřeboval bych ještě 4 měsíce, aby byl plán dokonalý." je věta, kterou pronesl Alex Pina směrem k Netflixu, když jim předkládal v domluveném termínu scénář. Ale bohužel ten čas nedostal a tak tam bylo těch 6, za mě jednoznačně nejhorších, epizod seriálu. Ale poslední 2 díly ve třetí sérii a celá čtvrtá mi vše vynahradily a přivedli mě opět k dychtění po každém dalším díle. Nemůžu se dočkat další řady, zřejmě jich ještě několik bude. Ale tohle je klenot, vybroušený diamant na seriálovém nebi a je jen škoda nesmyslů na začátku 3.řady, jinak by byl určitě v TOP 10. Za mě ale i tak 5*
Chalífát (2020) (seriál)
Tohle téma už mělo být dávno zpracované. A že bude rovnou takto mistrně, to jsem nečekal. Naprosto úchvatná a děsivá podívaná. I když je strašně moc dobrý seriálů poslední dobou, tak tento je opravdu jedinečný a nezapomenutelný. 5*
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Za mě nadhodnocený seriál. Nadprůměrný ano, ale na víc jak 70% to není. Některé série lepší než jiné, některé díly vyloženě žalostné. První a poslední série mě bavily nejvíc. 4*