Poslední recenze (53)
Kokuhaku (2010)
Film pro náročného diváka. Asi tak náročná nejsem. Vydržela jsem to hodinu, pak jsem to musela vypnout. Nápad asi dobrej, ale to zpracování mě ubíjelo. No nic, tak se zas příště nechám nachytat místním hodnocením :-).
Potomek (2019)
Já si nemůžu pomoct, ale tohle zlo v dítěti jako téma už jsem viděla snad stokrát. Film pro mě nebyl ničím výjimečný od těch ostatních. Za shlédnutí to stálo, ale jsem si jistá, že už se na to znovu nikdy nepodívám. Na můj vkus tam bylo nějak málo napětí a vlastně i kdyby byl konec jakýkoliv, nepřekvapil by mě. Tak snad příště někdo vymyslí něco víc originálního třeba jako Orphan.
Trauma (2017)
Nápad celkem dobrej (né, že by to tu teda už milionkrát nebylo, ale šlo to), zpracování tragický, výsledek katastrofální. A to nemluvim o tom, že je to teda dost nechutný. Pro slabý žaludky to teda úplně není. Dávam jednu hvězdu sobě za odvahu, že se mi to povedlo dokoukat.