Recenze (8)
Batman (2022)
Ako ludia ja nerozumiem tym hviezdam od vas... keby som mal zaplatit 8euris za tento skvost v kine tak nadavam cely den...co s tyka Pattinsona tak skorej som mu uveril v twiligt ako edwarda postavu ako tohto sojoveho batmana... podla mna je to vhodne na vitaza malina roka. Najhorsie skoro 3hod v mojom zivote, jednu hviezdu davam len za Zoë Kravitz a jej sexzepil, inak naproste sklamanie a este raz poviem strata mojho casu.
Spider-Man: Bez domova (2021)
tak z mojho profilu vacsinov dam len hviezdy ale toto si zasluzi aj koment... tento kusok od marvelu ma prinutil prehodnotiti top mojich 10 filmov.... urcite zaujal poziciu top 1. v mojom zozname keby sa dalo dat 6 hviezd dam ich sedem....skvela kamera, pribeh, emocie no proste TOP !
Kniha džunglí (2016)
moderne spracovanie starej klasiky a pomerne slusne, potesilo 75%
Deadpool (2016)
konecne film po dllllllhom case co mozem s kludnym svedomim ohodnotit maximalnym poctom hviezd, teda 100% :)
Vlk z Wall Street (2013)
90%
Marťan (2015)
75%
Scary Movie 5 (2013)
ten kto pozna vsetky filmy ktore boli sparodene v tomto diele musi byt spokojny :)
Jason Voorhees vs. Michael Myers (2015)
treba dat sancu aj amaterskej vyrobe, ale na toto by som nemal v zivote, odvahu to zavesit na internet...toto dielo si nezasluzi byt ani na hodnoteni csfd