Recenze (17)
Narcos (2015) (seriál)
"u toho seriálu bych si dal cigo a kokain" Úžasný seriál.
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
"hele toho feťaka mám rád"
To (2017)
"tak to ne"
Thor: Ragnarok (2017)
"ale jo"
Sherlock Holmes (2009)
Naprosto užasný film s skvělými herci,hudbou,kamerou.
Perníkový táta (2008) (seriál)
i'm the one who knocks
Hra o trůny (2011) (seriál)
House of stark, the north remembers
Spider-Man: Homecoming (2017)
Dal bych normálně 3*,ale za úžasné vystoupení Jardy Bartla v kině dávám o jednu * víc
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
Furt lepší jak Batman 🆚 Superman
Warcraft: První střet (2016)
Ahhhhh 🔥🔥🔥