Poslední recenze (12)
Godzilla vs. Kong (2021)
Film je skvělý pokud vám jde o akci, vtipné či zajímavé postavy a prostě o mlátící se příšery. Ale jakmile v něm začnete hledat vysvětlení a logiku za mnoha věcma, tak vám to skóre v hlavě dost klesne. Je to perfektní popcornovka, ale žádný hlubovký film bych v tom nehledal.
Slunovrat (2019)
Nebudu se v tom nějak šťourat, ale. Zasazení, atmosféra a synopse strašně super a celkově bych chtěl vidět víc folklórně založených filmů. Ale jako horor mi to moc nepřišlo (ikdyž osobně nejsem žádný hororový expert když se většině hororů vyhýbám) a vzhledem k tomu jak o tom všichni mluvili jsem od toho čekal víc. Je to fajn film, ale nic světoborného jak mnozí tvrdí. Polovinu smrtí ani neukázali.
Star Wars: Klonové války - The Final Season (2020) (série)
Tak tato séria byla taká horská dráha, ale ten finální arc... Ten finální arc mě dostal. Tak depresivní a smutné hořké zakončení u animovaného seriálu prostě nečekáte. Ani nemám sílu se rozepsat, ještě to vstřebávám. Dávám 10/10.