Recenze (102)
Cobra Kai - Hadí hlava (2022) (epizoda)
Nějak si nedokážu představit, jak by tohle finále, mohly tvůrci v šesté sérii překonat. Naprostý akční karate inferno!!!
Obi-Wan Kenobi - Část III (2022) (epizoda)
Setkání po letech a pro mě teda naprosto bez emocí. Snad další souboj bude lepší a dá nám zavzpomínat na třetí epizodu. Zatím, ale tento seriál velké zklamání.
Simpsonovi - Nemáš se čím chlubit, Marge (1995) (epizoda)
Tenhle díl jsem sjížděl pravidelně na vhsce, takže krásná nostalgie a kdy jindy si ho připomenout, než na Štědrý den :)
Spider-Man (2002)
Stále můj nejoblíbenější Spiďa. Vlastně ještě teď si vzpomínám, že to byl můj první film, který jsem viděl v kině. To byla ještě doba, kdy se komiksové filmy nebyli tak na výsluní jako nyní. Pokud se mám vyjádřit k filmu, který jsem si před nedávnem z opakoval, tak ho stále v mé topce považuji za číslo 1. Skvělý soundtrack, skvělý ústřední song od Nickelback, legendární líbací scéna v dešti, famózní Williem Daffoe v roli Green Goblina dělají z tohoto filmu jeden z mých nejoblíbenějších komiksových filmů. Těším se v Prosinci, Tobey?
Pravdivé lži (1994)
Tahle Cameronovka mi vždycky utíkala, takže jsem si jí konečně rozhodl pustit. A musím říct, že jsem se skvěle bavil.Funguje tu humor, akce je vymazlená a chemie mezi ústředním duem je výborná! 7,5/10.
Baggio: Božský copánek (2021)
Přiznám se, že i když jsem velký fanda fotbalu. Kariéra tohoto slavného fotbalisty mě minula a skoro vůbec nic o něm nevím. Tenhle snímek mi dal částečně pár informací, ikdyž je to spíše více zaměřené na vztah mezi otcem a synem a co se týče fotbalu tak hlavně na Ms 1994 v USA. Osobně bych uvítal přeci jen více toho fotbalu a delší stopàž, ale i tak si myslím, že to stojí za to vidět. Konec je nádherný. 6,5/10.
Lucifer - Rodinná večeře (2021) (epizoda)
Určitě jsem čekal více. Mělo to svoje momenty např. rozhovor Maze s Bohem a večeře, ale zbytek docela nuda a hlavně to stálé miluju tě, nemiluju tě, zív. 6/10.
Mare z Easttownu - Iluze (2021) (epizoda)
Někteří uživatelé by si měly uvědomit, že tohle není diskuze k epizodě a slovíčko spoiler by neškodilo!!!
Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge (2020)
Pěkný návrat do dětství, kdy jsem sjížděl filmy, seriál a házel dvacky do automatu, abych si zapařil. Příběh je vesměs stejný jako ve filmu. S tím rozdílem, že tu máme navíc škorpionovou pomstu, která je naprosto skvělá. A navrch to co každý fanoušek hry očekává a to pořádnou porci brutality. Šup sem s dvojkou!!!
Černé zrcadlo - Smithereens (2019) (epizoda)
Pro mě jedna z těch slabších epizod Black Mirror. Prostě se jedná o klasický vyjednávací thriller s předvítatelnou pointou. Hvězda dolů za konec, který mě vyloženě na*ral.