Recenze (158)
Komunismus: historie jedné iluze (2006) (seriál)
Jeden z nejkvalitnějších dokumentů o komunismu. Polemizuji mezi 4* a 5*.
Rapl - Série 1 (2016) (série)
Začátek velmi slibný. Edit: Celý seriál - 90%
Cesty domů (2010) (seriál)
Tak ty dvě hvězdičky jsou hlavně za první sérii, na kterou jsem se celkem ráda dívala. Ale po smrti Soni mi přišlo, že děj začal upadat.
Láska v bílém pekle (2004) (seriál)
Nečekala jsem, že se mi dostane tato minisérie tak pod kůži. Teď je mi líto, že je příběh rozdělen jen do čtyř dílů.
Narušení (1999)
Co na to říct? Jsem ambivalentní, a je mi to fuk.
Umíte tančit? (2005) (pořad)
Úžasná show plná talentovaných lidí. Porota milá a vtipná, profesionálové jsou opravdu charismatičtí a umí skvěle pracovat s "amatéry" - těžké použít tohle označení.
Kmotr II (1974)
"Keep your friends close, but your enemies closer." Michael Corleone
Noc plná zázraků (2011)
Veliké vánoční překvapení.
Noční motýl (1941)
"Noční motýl v lásce znamená, že je marná, že je ztracená, letí, letí, do tmy odletí. Láska je radost i prokletí." S motýlí lehkostí natočený film o bolesti a zklamání z nenaplněné lásky.
Kuličky (2008)
Zajímavé povídkové příběhy, které jsou ze všedního života. Jsou úsměvné, ale i bolestivé, stejně jako sám život. Celkově příjemný zážitek.