Oblíbené filmy (10)
Gladiátor (2000)
Velká ryba (2003)
Temný rytíř (2008)
Klub rváčů (1999)
I'm Jack's complete lack of surprise... hmm.. a ja vlastne stále neviem, čím ma ten film vždy tak dostáva.. asi za to môže Edward a tie jeho krvavé self fighty.. a asi aj slabosť pre psychopatov
Malý princ (2015)
Tu sú slová buď úplne zbytočné alebo by som ich musela napísať strašne veľa. Tak krásne smutné a dojímavé zároveň, plné hlbokých myšlienok, ktoré sú tak detsky jednoduché, aj keď v sebe nesú celú komplikovanosť života. :)
Před úsvitem (1995)
Pre mňa jeden z najlepších romantických filmov, ktorý aj napriek svojmu jednoduchému spracovaniu ponúka obrovskú hĺbku, skvelé myšlienky o živote a vzťahoch ako takých ale najmä úžasné rozhovory dvoch cudzincov (ktorí si vlastne rozumejú lepšie, než niektorí ľudia v dlhoročných vzťahoch), ktoré mňa ani po viacnásobnom zhliadnutí nenudili, ale práve naopak - obohatili zas o niečo nové. Celá trilógia rozhodne stojí za pozretie :)