Recenze (12)
Queer as Folk (2000) (seriál)
Je to úžasný seriál.
Make the Yuletide Gay (2009)
Je to velmi krásný film. Hned se zařadil mezi moje nejoblíbenější filmy. Má nějaké kouzlo, co mě očarovalo, že se na to můžu koukat pořád a pořád dokola a neomrzí.
Láska nebeská (2003)
Skvělý film. Několik příběhů, které nakonec zapadají do sebe, skvělé hvězdné obsazení a úžasná hudba. Je to podobné jako filmy Šťastný Nový rok (2011) a Na sv. Valentýna (2010). :D
Pelíšky (1999)
Skvělý film. Je úplně narvaný spoustou skvělých hlášek a srandovních scének.
Polibte nevěstu (2007)
Moc pěkný film. A moc se mně líbí obsazení, Matt je prostě k nakousnutí. No a ten příběh, prostě úžasný.
Notting Hill (1999)
Je pěkný a dokonce má i štastný konec, jaký mám ráda. Julia je jedna z mých nejvíc iblíbených hereček. A Hugh Grant, :D ten je zase pěknej a sympatyckej.
Pomáda (1978)
Je to asi nejlepší muzikál z minulího století, je to prostě klasika. Obsazení nemělo chybu, Johny Travolta s Olivii Newton-John, to je prostě úžasná dvojka (stejně jako Baby a Johnny). A taky ty úžasný písničky.
Kočka (2012)
Já jsem byla spokojená, podle mě je to od Miley úplně nejlepší film. (spolu s LOL)
Hříšný tanec (1987)
Moc se mi líbí. Obsazení herců je bezva. Hudba byla perfektní, nejvíc se mně líbí písnička Hey Baby a ta závěrečná. Tenhle film je prostě klasika. Nejlepší je ten závěr jak tancujou. Prostě báječnej film a těm kdo ho neviděli tak ho doporučuju i druhej díl.
Jak na věc v LA (2011)
Je to hrozně pěkný film, skvělé obsazení, děj naprosto skvělej a prostě nemam slov.