Oblíbené seriály (10)
Perníkový táta (2008)
90% - komentář 20ti slovy: Škoda pomalého rozjedu. Hodně mě to začlo bavit až tak od 3ti série a poslední byla naprosto dokonalá. Parádní vývoj všech hlavních postav - majstrštyk!
Dexter (2006)
Ztraceni (2004)
Útěk z vězení (2005)
80% - komentář 20ti slovy: První tři řady !pecka!, čtvrtá překombinovaná, často nelogická a o náhodě. A pátá je něco mezi tím. Bohužel mírně snižuju hodnocení.
Taková moderní rodinka (2009)
95% - komentář 20ti slovy: Dokumentární styl + vyklepanou kameru jsem nenáviděl!!!...ale zvykl jsem si...a všechny rodiny doslova zamiloval. Skvělé postavy a vtipy s dávkou "svěžesti".