Recenze (15)
O lese a vodě (2010)
Velmi povedený snímek vyobrazující přírodní krásy Krkonoš. K zhlédnutí zde: http://www.youtube.com/watch?v=JF-xK403XXs
Vyměřený čas (2011)
Don't waste my time !
Děti moje (2011)
Trochu nuda, zvláštní poetika příběhu, který se vleče, příliš nevtáhne do děje a je předvídatelný. Občasné zpestření zpočátku přinášejí slovní výměny mezi "moderními" dětmi a "zaostalým" Clooneym.
Černá labuť (2010)
silné a ohromující, především ve druhé půli a ten strhující konec! btw. myslím, že Natálka má oskara...
Zrození šampióna (2009)
200 procentně americkej snímek, recyklace spousty příběhových klišé, předvídatelnost, jenom Sandra to trochu zachraňuje... Ale nominace na oscara za nejlepší film???
El encargado (2008)
Zajímavě vyobrazené vztahy fungující ve třídě aneb škola základ života...
Pee-Weeho velké dobrodružství (1985)
I really like this guy!
Mantis (2000)
http://www.youtube.com/watch?v=eUmvdGa5_7A Mantis = kudlanka nábožná, podobenství na její vztah k samečkovi v době robotů.
Tma, světlo, tma (1989)
Úžasné stvoření člověka ve velmi originálním podání, kreacionisté by se asi divili, jinak scéna s penisem je skvělá.
One Day... (2001)
Šílený,ale zároveň skvělý příběh o vztahu ke svému hovnu, hlavně ty hlášky jsou parádní.