Oblíbené seriály (10)
Arrow (2012)
Daredevil (2015)
Přátelé (1994)
Stara dobra klasika ktora neomrzi ani po rokoch , zasmiat sa da stale a Chandlerove forky su top stale. Rossov zlozity zivot ( :D ) a tak dalej
Hra o trůny (2011)
Živí mrtví (2010)
Westworld (2016)
Dark (2017)
1899 (2022)
Začiatok je ako mysteriózny seriál od ktorého neviete čo očakávať a každým dielom sa to stupňuje do wtf momentov až na konci si poviete iba osem dielov? Od tvorcov Darku sa nedalo čakať iné a ja som spokojný, herecké obsadenie super , len tie gayovske veci nech si strčia za dvere svojich domov a tam nech si robia čo chcú koho to zaujíma , prečo to všade pchajú na silu v každom seriáli .
Rod Draka (2022)
Herkules (1995)
Moje detstvo, Herkules hrdina všetkých čias a prvé crossovery vôbec Herkules a Xena a opačne. Do teraz nie je nič lepšie spravene ako seriál o Herkulesovi ako bol tento a tie trápne nove filmy nepočítam :D