Recenze (8)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
ujeté, ale zábavné :-)
Bereavement (2010)
Pribeh byl docela dobrý, ale akce cca 10 minut. Proc vraždil? nic nebylo řečeno. Na tenhle film si snad ani nikdy nevzpomenu.Pro mě odpad!!!
Tunel smrti (2005)
totální propadák
Brontosaurus (1979)
Plno lidi by si měla vzít z tohoto filmu příklad, jak se mají chovat k přírodě.
La Traque (2010)
je škoda, že se tenhle film odehrával v noci, polovina filmu byla totiž docela tmavá :-(. Nebyl tam žádný dostačující záběr na to, jak to zvíře vlastně vypadá . Myslím si, že každý sledující by chtěl alespoň jeden záběr. A konec? To si myslim, že nikdo nečekal
Jsem číslo čtyři (2011)
Film nebyl špatný ale asi třičvrtě filmu se pořádně nic neděje až posledních asi 20min je to pěkná mela. Jinak kdybych první hodinu filmu neviděla tak bych o nic nepřišla. Zbytečně roztáhaný.
Cizinec (2010)
Film měl málo akce na čas asi tak 30 min.
Rybičky (2010) (seriál)
Není to až tak špatné, ale na tož, že se na to mají dívat děti mě přijdou některé postavičky až moc strašidelné.