Recenze (424)
Svět podle Garpa (1982)
Tak tohle se hodnotí docela špatně. Jsem také milovník Irvingovy knižní předlohy, ale bylo mi celkem jasné, že to tak dopadnout nemůže. Úplně zde chybí motivace postav pro jednotlivé počiny a film je víceméně shrnutí nejdůležitějších fakt z knihy. K dobru filmu lze přičíst postavy Helen a Roberty, které se celkem ztotožňovaly s mými představami. Za to mi moc nesedl Robin Williams, především v mládí zde prostě nevypadal příliš mladě :) Průměr.
Červená ještěrka (1948)
Nenáročný film na sobotní poobědové odpoledne :-) V některých momentech opravdu komediální, jindy to vyznívá do ztracena.
Už jsme tam? (2005)
Viděno náhodou a omylem, ale nebylo to tak špatné, jak by mohly napovídat zdejší hodnocení. Má to být rodinná komedie a jako taková určitě obstojí. Je tam pár srandovních scén, je tam předvídatelný konec (tj. happy end), a jediné co mi lezlo na nervy, tak to bylo to kecání s tou figurkou. Nenáročná podívaná.
Labyrint lží (2008)
Co mi opravdu sedlo, tak bylo to, že se tu oproti Království ubralo na akci a přidalo na dialozích. Vše mi přišlo vyváženější a realističtější, a také jak jsem tady četl – přehlednější než Syriana (která je ale jinak vynikající). Ridley Scott je zárukou kvality a asi má rád Russella Crowea (ačkoliv tady nedostal tolik prostoru, proto bych příliš nesnižoval jeho výkon), protože jestli jsem počítal dobře, tak už to je 3.film v řadě, kdy ho Ridley obsadil (4.celkově). Herecky zde exceluje Mark Strong, který tady má charismatu na rozdávání, Leo hraje (ač to může znít kriticky, tak je to myšleno přesně naopak) jako obvykle v posledních letech. SPOILER: kdyby Lea na konci umučili, dal bych pátou hvězdičku.
Jméno růže (1986)
Originál skrývající se v knižní předloze od Umberta Eca jsem na radu všech, kteří to číst zkoušeli, do ruky nebral a rovnou si pustil toto filmové zpracování a líbilo se mi natolik, že si říkám, že ta kniha snad tak hrozná být nemůže, ne?! :) Zajímavá „detektivka“ z prostředí opatství na severu Itálie v první polovině 14.století. Vynikající Connery a překvapil mě mladičký Slater. Když člověk dává pozor, může záhadu rozluštit sám, ale chce to zapojit šedé buňky mozkové a dávat pozor. Jde již o starší film, přesto doporučuji těm, co ho jako já do nedávna neměli příležitost vidět.
Sexy Pistols (2006)
To jediné, co stojí za řeč jsou “jen” Salma s Penélope. Každá po hvězdičce… :)
Deník princezny 2: Královské povinnosti (2004)
Totéž co u prvního dílu. Od začátku průhledné a nudné. PS: kdybych to vidět nemusel, určitě bych se tomu vyhnul.
Deník princezny (2001)
Vůbec ničím výjimečný "tv" film. Nuda nuda nuda.
Dynastie (1981) (seriál)
V době, kdy to běželo v televizi jsem byl ve věku, kdy jsem si moc nemohl vymýšlet na co se bude koukat, tak jsem to sledoval s mámou, což mi přineslo alespoň tu výhodu, že při poznávacích soutěžích 100% poznám úvodní znělku :-) Ba i na Blaka a Krystle bych si vzpomněl.. 2* z nostalgie.
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
Za snahu.