Recenze (8)
Bez státní příslušnosti (2020) (seriál)
Odpudivá vítačská agitka, které může dát více než jednu hvězdu pouze novolevičácké pako.
Nejsilnější hlas - 1995 (2019) (epizoda)
Po pěti dílech absolutní spokojenost. Nekompromisní bojovník za demokracii bez přívlastků, jemuž novolevicový softfašismus ohlodal charakter na kost. Nelze jím opovrhovat, ale bezmezně ho obdivovat. Nejdůležitější ale je, že Ailesovo snažení nepřišlo vniveč. A jeho sexuální apetit nemá smysl příliš řešit, někdo rád holky, někdo vdolky.
Banda (2019) (seriál)
Pokud je vám dvanáct a v pokoji na zdi máte plakát nějakého homohrdiny, nebo jste po lobotomii, seriál vás zaručeně pobaví. Zbytku diváctva bych doporučoval, aby se této nevkusné pubertální šarádě obloukem vyhnul.
Na špatné straně (2018)
Naprostá ztráta času. Po hodině, kdy se nic nedělo, ale vůbec nic, jsem si říkal, že se to někam pohne. Špatný odhad, na plyn páně režisér nedupl, a já dál umíral nudou, přičemž tomu notně pomáhaly bezkrevné dialogy bez jediné slušné hlášky. Filmu hodně ubližuje šílená stopáž, mít to o hodinu míň, tak to je možná za dva tři kusy, takhle jen jedna hvězda za oblíbence Mela.
Papež František: Modlete se za mě (2015)
Podprůměrná oslava antikrista, který ničí církev. Jan Pavel musí rotovat v hrobě, pokud sleduje počínání tohoto novolevicového fundamentalisty. Modleme se, aby si ho peklo vzalo co nejdříve.
Odnikud (2017)
Odporný propagandistický flák, který překrucuje realitu. Místní klika euronadšenců bude slintat blahem.
McMafie (2018) (seriál)
Praha, Londýn, Tel Aviv, Moskva, ruská mafie, Vašut umlácený železnou tyčí, fajn Roden. A geniální finále, kdy hlavní hrdina dokonal transformaci z fádního londýnského finančníka v chladného ruského byznysmena, který jde přes mrtvoly. Doslova. V posledním díle mě nedostala scéna v pokoji, ale pouhé nepodání ruky "příteli". Tady bylo jasno, že někdo má koule. Konečně.
Hrdinové ohně (2017)
Zkrátit o hodinu, vyhodit Tellera, což není herec, ale zavodněný autista, seškrtat scénář o blbé pindy (takže ho ideálně napsat znovu), přihodit víc grilování po vzoru Deepwater Horizon a byl by to fajn film. Možná. Neskutečná nuda, kterou jsem dokoukal jen díky otupenosti po šesti plechovkách mého milovaného Radka.