Poslední recenze (102)
Šógun (2024) (seriál)
Docela solid show. Not bad, not perfect. U pár scén jsem už usínal, ale jinak vcelku engaging, oceňuji nenucený spád. Btw when did you realize Japan is basically a suicide cult? LOL
Ripley (2024) (seriál)
Damn, po nějakém čase konečně zase PURE ART. Víceméně jsem visel na obrazovce. Super práce s kamerou a se světlem, černobílý kabátek vůbec nevadil. Oproti dnešní tradiční produkci - aneb slew sraček pro debily - jsem si užíval scény, kde herci říkají hodně moc i beze slov. Rollercoaster main protagonist arc, se kterou se i měnilo to, jak mu fandím. Aneb z underdoga čurákem a z čuráka antihrdinou, kterej už to teda musí doklepnout. Moc jsem netušil, kdo to ten Andrew Scott je, mno teď si to budu pamatovat. Bravissimo!
Gangs of London (2020) (seriál)
Meh, překombinovaně se to snaží být chvíli serious, chvíli artsy, chvíli tarantinoesque a dohromady to nefunguje. Až moc postavám nevěřím jejich roli, mám nutkání skipovat scény. Overrated a really stupid.