Oblíbené filmy (9)
Tenkrát v Americe (1984)
můj nejoblíbenější film všech časů.
Nelítostný souboj (1995)
jasných pět hvězdiček, ten film opravdu nemá chybu - ani se nechce věřit, že stejný režisér natočil Miami Vice...
L. A. - Přísně tajné (1997)
napínavý film, s celou plejádou skvělých herců - co si přát víc.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Jedinečný film. Po druhém shlédnutí ze čtyř na pět.
Breakheartský průsmyk (1975)
viděl jsem jej několikrát a vždy mne fascinovala atmosféra tohoto filmu.
J. Edgar (2011)
pro mne film roku.
Na život a na smrt (1981)
Tři z mých oblíbenců Charles Bronson, Lee Marvin, Angie Dickinson a jasné 4 stars.
Zlé časy (1975)
super film - "mlčenlivý" Bronson v top formě.
Ronin (1998)
skvělý Frankenheimerův akční thriller, dominuje výkon De Nira.