Poslední recenze (6)
Marvels (2023)
Predpovedateľné a dosť bez nápadu, týchto 100 min. mi nikto už nevráti 😂
John Wick 2 (2017)
Jednoducho akcia, akcia , akcia, ... Akčný film ktorý chcete aby mal na druhý deň pokračovanie. Reeves bol neskutočný, ako mal nacvičené pohyby. Dvojhodinový film po ktorom si poviete, že mohol mať aj 4 a stále by vás to neomrzelo :).
Captain America: Občanská válka (2016)
Podľa môjho názoru najhoršia Marvelovka od Captain America: The First Avenger - 67% , necelej prvej 1,5 hodiny politická debata ktorá je vzhľadom na politiku na slovensku úplná nuda. Potom sa to začne rozbiehať, ale už to nie je tak ako v predchádzajúcich dieloch. Jedno sa ale musí nechať - záporák ktorý nemá žiadne superschopnosti / vybavenie dokáže rozoštvať Avengerov. Teraz mi iné neostáva len počkať na Apocalypse aby som si napravil chuť na nové Marvelovky :).