Recenze (845)
Teorie velkého třesku - Sublimace kapesného (2017) (epizoda)
Tentokrát i na mě slabší, i když jsem se několikrát uchechtnul.
Flash - Attack on Central City (2017) (epizoda)
Luke Starkiller...hm, praví fandové SW vědí :) jinak ok díl, ale nemuseli by se pouštět do obřích bojů a cgi postav, na které seriálová produkce nemá, zvlášť u CW.
Řada nešťastných příhod - Široké okno: 1. část (2017) (epizoda)
Alfre Woodard bych tu tedy nečekal. Celkově tedy tempo pořád stejně, ale nějak se do toho nemůžu dostat. Asi ten námět není úplně pro mě a film byl dost jiný, jelikož tohle je dost věrnější předloze..
Arrow - Pojídač hříchů (2017) (epizoda)
No Star City Sirens nic moc, díl s tou co se zamilovala do Arrowa je snad vůbec nejhorší ze všech a Prometheus stále nikde. Sice se o něm furt mluví, furt je šedá eminece za vším, ale že by třeba Oliver řekl kapitánovi místo toho, že bude litovat do konce života (2x), tak mohl říct, že společně chytí toho, kdo za vším stojí. Ten závěrečnej zátah byl dost zvláštní a cliffhanger poměrně očekávatelný. Brzy Oliver zjistí, že naše milá reportérka tak milá není a jistě ani neni tolik zničená z vyhazovu.
Agenti S.H.I.E.L.D. - Sebeovládání (2017) (epizoda)
Nejlepší díl všech dob? Naprosto dokonalá Daisy, skvělé zpomalovačky a celkově to neuvěřitelně odsýpalo. Ačkoliv tenhle koncept vyměňování osob za jiné po vzoru Skrullů nevyhledávám, zde mě to tolik nevadilo a celý díl jsem si užíval. To čekání na další díly je už teď nekonečné..Opravdu se vrátí ON? :D http://i.imgur.com/HrdVeJ0.png a http://i.imgur.com/VUdd5pf.png !!!
Legendy zítřka - Camelot/3000 (2017) (epizoda)
Ok, zasazení se mi líbilo, celkem to odsejpalo a ani jsem se moc nenudil. Ale s těma narážkama už docela přehání. Lightsaber? :D lol. Rip už mě opět velmi otravuje a Damien je z Legion of Doom pro mě ten nejmíň zajímavej..už aby nastoupil Snart..No a ženské brnění pro ženy uzpůsobené na prsa samozřejmě nesmí chybět :D
Teorie velkého třesku - Další manipulace lokomotivou (2017) (epizoda)
Ta pasáž se Sheldonem, jak se ho snažili oklamat a napálit přes jeho pýchu a to jak je dostal bylo naprosto fantastický. Ty kulisy u vlaku byly nechutný a na druhou stranu pasáž s holkama naprosto nezáživná. Jelikož je to ale tak krátké, tak co taky vymejšlet, že? Podle mě pořád nadstandard. A jsem fanoušek Breaking Bad, ale Colonel mě spíš sere :D
Flash - Attack on Gorilla City (2017) (epizoda)
Asi miluju Jesse, s těma teniskama byla velice sexy..jinak to tedy musela být velice drahá epizoda, i když je samozřejmě třeba odvrátit zrak nad levnými na rychlo ukuchtěnými cgi triky. Nicméně by mě zajímalo, jak moc se inspirovali u Skull Island..
Agenti S.H.I.E.L.D. - Muž za štítem (2017) (epizoda)
Fajn díl, nenudil jsem se, i když menší výhrady bych měl. Akorát už mě docela štvou ty výměny za androidy. Takhle můžou být androidi i Fitz se Simmons a ani by o tom nevěděli..a my taky ne. Uvidíme. Nicméně Mack jak naběhl do těch týpků, co mučili mace, bylo vážně epic. :D http://www.edna.cz/agents-of-shield/extra/postrehy-z-epizody-the-man-behind-the-shield/
Arrow - Obavy ze zbraní (2017) (epizoda)
Pro mě slabší díl. Ne, že by se mi nelíbilo více politické prostředí, Oliverovy flashbacky vyměněné za ty Reného (ačkoliv mu ženu a dítě fakt nevěřím a ta smrt byla strašně divná) nebo odsunutí GA na vedlejší kolej (ten měl snad jen jednu scénu). Celkově jsem se spíše nebavil a tyhle výplňkové epizody od hlavní linky mě nikdy extra nebraly, i když tyhle atentáty reflektují reálný svět, což je pro mě Ameriku silné téma, společně s nošením zbraní, takže poselství chápu, ale příště chci zase nějaký nářez, což už pátá série dokázala, že umí.