Recenze (845)
Arrow - Bratva (2017) (epizoda)
Jsem rád, že je John a Quentin zpátky, jak si udělal pytel z toho chudáka celkem vostrý. Na Dinah už jsem pomalu zapomněl, kdo to je, ale řekl bych, že do týmu zapadne v poho. To spíš ta reportérka je samozřejmě pěkná svině, ale i předtim odhalením mi prostě neseděla.
Westworld - Dobře temperovaný klavír (2016) (epizoda)
Celou dobu čekám, kdy přijde Schwarzenegger a ono tohle..zdaleka nejlepší díl, jak je ostatně u HBO zvykem s devátými díly.
Legendy zítřka - Turncoat (2017) (epizoda)
Super díl, vtipný už od začátku díky skvostně hláškujícímu Rorymu, Britové s M4 puškama. Akorát jedna věc, Ripa jsem vždycky neměl rád, teď mě jeho přítomnost vyloženě irituje, ale je mi jasné, proč ho nemůžu zabít. Proč ho ale debilní Jax s bambitkou nechal jít i s částí kopí??? WTF? Sakra měl ho střelit do nohy nebo ho i dohnat, to byl řádnej mindfuck. Jinak fakt fajn, až mě to překvapilo.. PS. Asi miluju Vixen.
Flash - Untouchable (2017) (epizoda)
Takže příště Grodd. Celkem fajn epizoda. Julian + Caitlin? To jsem nečekal.
Řada nešťastných příhod - Temné terárium: 1. část (2017) (epizoda)
Supervtipné, tenhle díl mi hodně sedl..NPH! Ta jeho mimika a pohyby..boží..
Agenti S.H.I.E.L.D. - BOOM (2017) (epizoda)
Páni, Mallory Jansen je v civilní roli ještě o dvě třídy víc sexy než jako Aida..Její přítomnost jsem si neskutečně užíval a doufám, že se ještě objeví. Jinak Maceova linka mě vůbec nezajímala, hodně nových postav je mi tak nějak jedno, co se s nimi stane. Hlavně mi přijde, že Quake pořád ještě neukázala svůj plný potenciál, dřív byl na ni brán větší zřetel. A za každej díl bez Yo-yo palec nahorů.
Westworld - Zapomenout (2016) (epizoda)
Lili Simmons sice hodně fandím, ale ani ona to pro mě nedokázala zachránit, vesměs jsem se nudil a ona dostala málo prostoru. Děj už alespoň graduje, tak snad poslední dva díly budou stát za to.
Westworld - Optický klam (2016) (epizoda)
Už mi pomalu docházela trpělivost..děj se nikam nehnul, pořád to bylo děsně pomalé a ač nejsem z těch, co se po 3-4 dílech začne nudit, tohle už fakt přepískli. No a pak přišel onen zvrat a hned se to zvedlo a ta druhá půlka utekla děěěsně rychle. Snad už tempo nepoleví.
Legendy zítřka - The Legion of Doom (2017) (epizoda)
Pro mne výrazné zlepšení. Nijak extra jsem se nenudil a tu pasáž s Black Flashem jsem si vyloženě užíval (i když ty jeho zvířecí instinkty mi do seriálu vůbec nesedí). To vyhrocení mezi Damienem a Malcolme mě bavilo (Malcolm ftw) a celkově pro mě asi nejlepší díl řady..I když Leo furt citelně chybí.
Teorie velkého třesku - Kontaminace vířivky (2016) (epizoda)
prej přehřává :D