Recenze (28)
Ztraceni ve vesmíru - Trajektorie (2018) (epizoda)
Ja nemám slov , ako môže byť tak naivný scenárista a napísať takto až trápny a úbohý scenár ...
Nákaza (2011)
Mám rád takéto filmy, námet úžasný, expanzia príbehu super, hudba dokonalo dotvarala príbeh. Najviac ma mrazil fakt že toto môže byť realita. Co sa mi naopak nepáčilo, miestami som sa strácal v deji. Záverečné hodnotenie 6/10
Plurality (2012)
Zaujímavé, keď si to predstavím tak by som to nechcel zažiť. Námet dobrý, efekty super len ten dej by chcelo dáko uzavret.
Paralelní světy (2012)
Taký pekný romantický film, miestami predvídatelny. Krásne scenérie, zaujímavá myšlienka a hlavne niektoré idey stoja na zamyslenie.
Město nemrtvých (2013)
Ani známy herec nezachráni taký prepadak ako je tento film. Takú hovadinu o zombikoch som ešte nevidel. Dej plytký, bez nejakej dejovej expanzie.
Smotánka (1996) (pořad)
Hrozna relácia venovaná snobom a ľuďom ktorý nemajú čo robiť iba fakt kraviny pozerať. Grc
Sedm psychopatů (2012)
Neviem, som sa v tom filme hodne strácal. Myšlienka bola síce zaujímavá ale stratilo to zmysel akosi v tej púšti. Colin jediná normálna postava príbehu.
Mocný vládce Oz (2013)
Neviem, očakával som viac, do konca filmu ma to nebavilo, až na ten záver. Čiže dávam 2 hviezdy koli záveru, inak by bola ledva jedna.
Hop (2011)
Pekne spracovane,krasna animacia preto 2 hviezdicky. Pribeh bol o nicom, ziadne prekvapenie, miestami som mal chut to vypnut. A celkovo prislo mi to az prehnane detinske.
Jonesovi (2009)
Uzasny film a pribeh o nasich super spoluobcanoch americanoch. Nemam slov... Maly by sa uz uvedomit. Super film, ktory hovori o tom ako clovek moze mat vsetko za fiktivne peniaze, ktore si pozicia a ked si uz uvedomi ze nema ako dalej splacat tak to vyriesi sebevrazdou...