Recenze (81)
Vědma - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Po patnácti minutách vypnuto. Už na další fakt koukat nebudu 👎🏻
Ambulance (2022)
Akční oddechovka 😉
Jan Žižka (2022)
Co to jako má být??? Čekal jsem velkofilm jako “Statečné srdce”, “Gladiator”a viděl jsem slátaninu a rádoby historickou epizodku která nemá obdoby. Prostě historické “Béčko” z devadesátek jak vyšité a vlastně podraz na diváka.
Mandalorian (2019) (seriál)
Star Wars western. Skvěla hudba.
Podezření - Epizoda 1 (2022) (epizoda)
Z Melíškové šel mráz po zádech. Skvělá miniserie.
Žena v domě přes ulici od dívky v okně (2022) (seriál)
Až na ten konec (který ubral jednu hvězdu) to bylo v celku zajímavé.
Metanol (2018) (TV film)
Proč se o zločinu točí tak skvělé filmy. Fakt dobrá práce.
Zahradnictví: Nápadník (2017)
Opravdu jsem rád že to nemá víc dílů.
Sabotáž (2014)
V celku dobrý :-)
Hodinový manžel (2014)
Viděno doma protože dát za tenhle (kosočtverec) 150,-Kč v kině tak bych požadoval návrat vstupného. Děs běs kam se český film ubírá :-(