Recenze (4)
Divoké srdce (1993) (seriál)
První telenovela, kterou jsem viděla a dodnes si ji pamatuji. Žádná další už se mi tak nelíbila. Pěkní lidé, zajímavá zápletka, velká romantika.
Pýcha, předsudek a zombie (2016)
Miluji Jane Austenovou a Pýcha a předsudek je moje Bible. K tomuhle pojetí jsem přistupovala s velkým despektem, ale sama jsem byla překvapená, bavilo mě to. Hlavně díky sympatickým hlavním představitelům. Zombie tam tak nějak samozřejmě zapadli. ☺
Bing (2014) (seriál)
Sleduju s malým synovcem a miluji to. Je to zábavné i poučné. Přesně to vystihuje chování malých dětí.
Velvet Havel (2014) (divadelní záznam)
Rozhodně jsem se bavila, dokonce jsem si to nahrála a znovu několikrát pustila a bylo to lepší a lepší. Mám ráda věci s písněmi a tady mi prostě sedly, od té doby si pobrukuji Strejda můj byl frajer :-). Marie Spurná je skvělá, zrovna tak jako Miloslav Kőnig, kterého znám z Ta Fantastiky, Petr Jeništa je pro mě rozhodně zajímavý objev. Určitě na to chci jít do divadla a navíc mně to "přinutilo" koupit si životopis Miloše Havla.