Recenze (158)
Flynn Carsen: Honba za Kopím osudu (2004) (TV film)
Jedna hvězda za oblíbeného Cartera a druhá s přihlédnutím k tomu, že se jedná o televizní film. Jinak se tam objevuje tolik zhovadilostí,že to musí urážet i tu cílovou skupinu.
Apokalypsa (1979)
Určitě lepší než Lovec jelenů nebo Mariňák, ale na mě obzvláště v druhé půlce moc velký psycho.
Anděl Páně (2005)
Z takzvaných "moderních pohádek" hodně slušný,až nečekaně! Sice to v mých očích nedosahuje kvalit "Žertů s čerty" ale byla to příjemná podívaná. Jedna hvězda navíc za čerta Uriáše ten byl výtečný. Přesně se tam hodil a dokonce to i výborně zahrál.
Desperado (1995)
Poctivá práce.
Spoluhráči (2002) (TV film)
Jen nechápu jak mohl v jeho stavu dát kopačky takový pěkný holce. Jinak to s tou minutou na močení je hrdelní termín.
Skafandr a motýl (2007)
Z hodiny na hodinu se může všechno tak kolosálně posrat. Neuvědomujeme si jaký vlastně máme štěstí a jaký jsou naše každodenní problémy zcela banální.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Keanu Keanu tak jsem těšil a teď jsem v rozpacích. Ty to sice táhneš jako vždy solidně, ale jinak je to čajíček.
Šňup (2002)
Solidní existence.
Monstrum (2008)
Zajímavej hybrid Záhady v Blair witch s Godzillou. Hrozně mě, ale iritoval Hud jak v první části neustále řval "Robe,Robe,Robe" celou tu dobu jsem si přál aby ho to zašláplo. A slušně jsem se pobavil, když šli chodbou v tom nakloněným baráku ...."maličko" se mi vybavil návrat domů z poslední víkendový akce.
Božský Evan (2007)
Čekal jsem větší peklo. První polovina filmu byla dost slušná, pak už to šlo do kopru.