Recenze (158)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Velmi zvláštní film, s výbornými hereckými výkony a originálním dějem.
White Bird in a Blizzard (2014)
Celkem průměrný film s nadprůměrnými hereckými výkony, díky Shailene Woodley a Evě Green.
Hra o trůny - Zima se blíží (2011) (epizoda)
Celkem zdlouhavý rozjezd, ale druhá půlka byla skvělá.
Prvních 100 (2014) (seriál)
Velmi zajímavý a napínavý seriál, který se s ničím nepáře. O akci není nouze v podstatě v žádném z dílů. Některé postavy jsem si opravdu zamilovala.
Dokonalý svědek s.r.o. (2015)
Dobří herci, ale bohužel humor, který mi absolutně nesedí.
Čarovný les (2014)
První půlka filmu byla zvláštní, ale ještě se dala překousnout. Ale druhá půlka se absolutně přehoupla přes hranici divnosti a nedávala žádný smysl.
Prvních 100 - Pilot (2014) (epizoda)
,,We're back, bitches!" Skvělý začátek, který okamžitě vtáhne do děje.
Co nového Scooby-Doo? (2002) (seriál)
Tenhle seriál jsem jako malá zbožňovala.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Tento díl byl nejlepší ze všech, protože tam bylo hodně situací, při kterých jsem se nenudila. Bitva byla skvělá a závěr se mi také líbil.
Teorie velkého třesku - Zasvěcení do beta testování (2012) (epizoda)
Naprosto geniální díl.